Υπηρεσίες Υποστήριξης WEB // IT

1Υποστήριξη Ιστοσελίδων
2Τεχνική Υποστήριξη
3Υπηρεσίες IT 

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιοδήποτε πρόβλημα, στο email support@softland.gr. Πάντα δίπλα σας!

Support Center

Email Support Services 24/7
Remote Support

Τι είναι το On Page SEO ;

On page SEO

Ο όρος On Page SEO μπορεί να περιγράψει όλες εκείνες τις τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μέσα σε μία ιστοσελίδα με σκοπό την αναρρίχηση στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Η λανθασμένη ή η ελλιπής χρήση αυτών των τεχνικών μπορεί να έχει τα ακριβώς αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα και η ιστοσελίδα να χάσει πολλές θέσεις στην κατάταξη των αποτελεσμάτων. 

Η On Page βελτιστοποίηση παρέχει στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και στους developers τη δυνατότητα να διαμορφώσουν την σελίδα τους και το περιεχόμενό της με τρόπο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, ώστε να έρθουν, να τις αναγνώσουν και να τις καταχωρήσουν στα αποτελέσματά τους. Ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνούν ότι απαιτείται χρόνος και υπομονή ώστε τα αποτελέσματα να είναι ορατά και με τα ανάλογα κέρδη για τις ιστοσελίδες τους.  

On Page SEO παράγοντες

Λέξεις Κλειδιά

Αρχικά πρέπει να γίνει έρευνα σχετικά με τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός καθώς και οι χρήστες που αναζητούν τις υπηρεσίες που παρέχει η ιστοσελίδα σας. Το επόμενο βήμα είναι να χρησιμοποιηθούν τα keywords αυτά στον τίτλο, στην περιγραφή και στο περιεχόμενο της κάθε σελίδας του site και με την κατάλληλη συχνότητα. Χαρακτηριστικά για την Google, η επιθυμητή πυκνότητα των keywords που εμφανίζονται στο περιεχόμενο υπολογίζεται στο 5%. 

Meta Tags

Τα meta tags (ετικέτες μετακειμένου) είναι οι ετικέτες που επιτρέπουν στις μηχανές αναζήτησης ν’ αναγνώσουν την ιστοσελίδα σας και να πάρουν πληροφορίες σχετικά με τον τίτλο, την περιγραφή και την θεματική της ενότητα. Για το λόγο αυτό αποτελεί αναγκαιότητα η δημιουργία τους και η συμπλήρωσή τους με τις λέξεις κλειδιά που αναφέρθηκαν παραπάνω. Συγκεκριμένα παραδείγματα τέτοιων ετικετών είναι:

Τίτλος Σελίδας
είναι ο τίτλος που εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης, συνίσταται να μην ξεπερνάει τις 7 λέξεις ή τους 65 χαρακτήρες και να περιέχει τις πιο ισχυρές λέξεις κλειδιά.
Περιγραφή Σελίδας
είναι η περιγραφή που εμφανίζεται κάτω από το τίτλο στα αποτελέσματα αναζήτησης και πρέπει να περιγράφει το θέμα της σελίδας συνοπτικά και με τέτοιο τρόπο, ώστε να στέλνει τους επισκέπτες εντός της ιστοσελίδας. Προσοχή, η χρήση των λέξεων κλειδιών στην ετικέτα αυτή σε υπερβολικό βαθμό, μπορεί να επιφέρει αρνητικά αποτελέσματα.
Λέξεις Κλειδιά
στην ετικέτα αυτή συμπληρώνουμε τα πιο ισχυρά keywords με κόμμα (,) μεταξύ τους. Η υπερβολή και σε αυτή την ετικέτα δεν πρόκειται να σας ωφελήσει.

Χάρτης Ιστολογίου

Ο πιο γρήγορος και καλύτερος τρόπος να διαβάσουν και να ευρετηριάσουν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας οι μηχανές αναζήτησης, είναι η υποβολή του χάρτη ιστολογίου σας σε αυτές. Μπορείτε να δημιουργήσετε Χάρτη ιστολογίου γρήγορα και εύκολα και να τον υποβάλλετε στις μηχανές αναζήτησης Google και Bing. Επιπλέον το sitemap διευκολύνει την πλοήγηση των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.

Περιεχόμενο – Διαμόρφωση Περιεχομένου

Οι μηχανές αναζήτησης λατρεύουν το ποιοτικό και συνεχώς ανανεωμένο περιεχόμενο. Φροντίστε η ιστοσελίδας σας να περιέχει αρκετό περιεχόμενο, με σωστά διασκορπισμένες τις λέξεις κλειδιά, με ποιοτική και κατανοητή πληροφορία για τους χρήστες και να ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Μην ξεχνάτε ότι το περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς του SEO.

Διαμορφώστε το περιεχόμενο σας χρησιμοποιώντας καθαρό κώδικα, τις ετικέτες Η1, Η2, Η3, Η4 (καλό είναι να υπάρχει μόνο μία ετικέτα Η1 ανά σελίδα) και συνδέστε το περιεχόμενο της μίας σελίδας με μίας άλλης με εσωτερικούς συνδέσμους (interlinking). Με τον τρόπο αυτό, οι μηχανές αναζήτησης σας ανεβάζουν στα οργανικά τους αποτελέσματα και  οι χρήστες ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στη σελίδα σας, γεγονός που από μόνο του σας βοηθάει σε μία μελλοντική αναζήτηση.

Διασύνδεση Περιεχομένου με Social Media

Συνδέστε το περιεχόμενο της κάθε σελίδας του site σας με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Χρησιμοποιείστε τα Social Media Buttons (κουμπιά), ωθήστε με αυτό τον τρόπο να μοιράσουν το περιεχόμενο οι αναγνώστες σας και αυξήστε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας. 

Προσοχή

Απαγορεύεται η χρήση του Flash στις ιστοσελίδες. Οι μηχανές αναζήτησης αναζητούν πηγές ανοιχτού κώδικα και όχι κλειστού που περιέχουν τα Flash. Επιπλέον οι εφαρμογές Flash ανήκουν στην εταιρεία Adobe η οποία αποτελεί ανταγωνίστρια της Νο 1 μηχανής αναζήτησης της Google. Γίνεται εύκολα κατανοητό ότι προτείνεται να χρησιμοποιείτε video από το Youtube, θυγατρική της Google.

Η διαδικασία κατασκευής ιστοσελίδας σε 3 βήματα!

 

Ανάλυση Αναγκών

Ανάλυση Αναγκών

Ανάλυση αναγκών και στόχων του πελάτη σχετικά με την ιστοσελίδα που θέλει να κατασκευάσει και συγκέντρωση όλου του απαραίτητου υλικού.

Υλοποίηση Project

Υλοποίηση Project

Σχεδιασμός και ανάπτυξη με χρήση νέων τεχνολογιών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη και ενσωμάτωση του περιεχομένου.

Ποιοτικός Έλεγχος

Ποιοτικός Έλεγχος

Τελικός έλεγχος & διαμόρφωση της ιστοσελίδας μετά από πιθανές αλλαγές του πελάτη. Εκπαίδευση του στο σύστημα διαχείρισης & παράδοση της ιστοσελίδας.

Softland, development to infinity...
TOP